تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری اولویت‌بندی مشکلات حوزه جوانان در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: در این حوزه جلوگیری از موازی‌کاری و ارائه راهکارهای رفع مشکلات موجود ضرورت است.
کد خبر: ۶۹۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 02 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– اقبال عباسی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: اعضای سازمان‌های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری طرح‌های اجرایی خود در رابطه با رفع معضلات توسعه‌ای حوزه جوانان را تهیه و تدوین کنند .
وی افزود: اعتبار لازم برای طرح‌های علمی و کارشناسی در این حوزه تامین و به سمن‌ها پرداخت می‌شود .
عباسی اولویت بندی مشکلات حوزه جوانان در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: در این حوزه جلوگیری از موازی کاری و ارائه راهکارهای رفع مشکلات موجود ضرورت است.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عوامل مختلف مرتبط با واقعه طلاق در چهارمحال و بختیاری شناسایی و برای رفع آن برنامه‌ریزی علمی و عملی صورت گیرد که فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه استان باید در این زمینه عزم جدی داشته باشند .
در این نشست تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و تعدادی جوان استان در خصوص مشکلات، معضلات، پتانسیل‌ها، مزیت‌ها و نقاط قوت حوزه جوانان استان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار