مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستگیری مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان لردگان در سال گذشته، گفت: این فرد از خدمت تعلیق شد و در حال حاضر با ضمانت آزاد و منتظر حکم قطعی دادگاه است.
کد خبر: ۶۹۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 02 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد جوادی با اشاره به دستگیری مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لردگان در سال گذشته، گفت: این فرد از خدمت تعلیق شد و در حال حاضر با ضمانت آزاد و منتظر حکم قطعی دادگاه است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرد متخلف همراه با دو نفر دیگر که یکی از آن‌ها قاچاقچی بود دستگیر شده است، افزود: اشیای تاریخی نیز در ماشین مدیر متخلف توسط نیروهای انتظامی ثبت و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه این اشیای تاریخی سفالینه‌های مطالعاتی بودند، اضافه کرد: اشیای ضبط شده در استان و در دست بررسی هستند.
 جوادی با بیان اینکه طی سالیان گذشته زمینه برای دخل و تصرف افراد متخلف خصوصاً در تپه‌های دورافتاده چهارمحال و بختیاری مناسب بوده است، ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده مقرر شد نظارت یگان حفاظت میرات فرهنگی استان بر مناطق تاریخی تشدید شود و حداقل یک فرد با دستگاه موتوری نسبت به سرکشی این مناطق به صورت مستمر اقدام کند.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در زمان مدیرکل سابق شکایتی مبنی بر نشر اخبار اشتباه از این اداره کل در فضای مجازی مطرح شد.
وی افزود: به دلیل پایین بودن سن متهم صدور حکم به دادگاه اطفال منتقل شد که هنوز حکمی در این خصوص صادر نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار