تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور برق شهرستان شهرکرد گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان شهرکرد با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۹۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 01 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- لطف‌الله مردانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: احداث روشنایی بلوار امام رضا فرخشهر از جمله این پروژه‌ها است که با نصب 47 اصله پایه تلسکوپی و صرف یک‌هزار و 200 میلیون ریال اعتبار با هدف تامین روشنایی معابر، تسهیل عبور و مرور و بهبود مبلمان شهری مورد بهره‎‌برداری قرار گرفت.
وی برق‌رسانی به مجتمع مسکونی 140 واحدی اردیبهشت شهرکرد را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه با هدف تامین برق مشترکین با صرف اعتباری بالغ بر 690 میلیون ریال  اجرا شده است.
مردانی در ادامه بیان کرد: احداث پست هوایی در خیابان نواب غربی هفشجان و احداث روشنایی تلسکوپی شهر طاقانک نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان است که با اختصاص  871میلیون ریال اعتبار و باهدف بهینه‌سازی شبکه‌های برق رسانی، رفع افت ولتاژ و تامین روشنایی معابر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر امور برق شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی و اصلاح شبکه فشار متوسط روستای وانان نیز با هدف کاهش خاموشی‌، افزایش قدرت مانور، کاهش تلفات و ... با اعتباری بالغ بر 286 میلیون ریال در حال اجرا است.
وی گفت: شهرستان شهرکرد دارای 141 هزار مشترک برق بوده که از این تعداد 114 هزار مشترک در بخش خانگی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار