تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری: از راه‌اندازی مرکز مهر فرزندان طلاق در استان خبر داد و گفت: روانشناسان معتقد هستند 70 درصد زوجین در ایران قبل از رسیدن به یک‌سال بعد از طلاق، پشیمان می‌شوند لذا پس از طلاق، زوج‌های دارای فرزند در یک مکان قرار گرفته و به آنان مشاوره داده می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 01 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سیدمحمد موسوی با بیان اینکه طرح آموزش‌های پیش از ازدواج برای زوجین در شرف ازدواج از سال 93 با همکاری دستگاه‌های اعم از دانشگاه شهرکرد، استانداری، ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، بهزیستی با محوریت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در چهارمحال و بختیاری اجرا شده، اظهار کرد: تاکنون 500 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده و  26 هزار نفر آموزش  لازم را دیده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این طرح از سال گذشته در تمام کشور اجرا شده است، افزود: زوجینی که آموزش‌های لازم را در این دوره‌های کسب کردند، در زندگی مشترک کمتر دچار اختلاف شده‌اند.
موسوی خاطرنشان کرد: امسال 25 درصد از پرونده‌های طلاق استان به سازش منجر شده است.
وی از راه‌اندازی مرکز مهر فرزندان طلاق در استان خبر داد و گفت: روانشناسان معتقد هستند 70 درصد زوجین در ایران قبل از رسیدن به یک‌سال بعد از طلاق، پشیمان می‌شوند لذا پس از طلاق، زوج‌های دارای فرزند در یک مکان قرار گرفته و به آنان مشاوره داده می‌شود.
موسوی بیان کرد: به بهانه فرزندان طلاق یک مرکز فرهنگی دایر شده که دارای کتابخانه، محیط ورزشی به منظور توانمندسازی و مشاوره فرزندان طلاق است و اکنون در حال تکمیل  بوده که با فراهم آوردن تجهیزات لازم به زودی راه‌اندازی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این مرکز برای نخستین بار در شهر شهرکرد و سپس در شهرهای بروجن و فارسان نیز تا اسفند ماه راه‌اندازی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار