مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از شناسایی و تصویب ۴۹ نقطه به عنوان نقاط پر تصادف و حادثه‌خیز در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 27 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی با بیان اینکه نقاط پرتصادف کشور بر اساس دستورالعمل، شناسایی و در کمیسیون ایمنی کشور تصویب می‌شوند، گفت: بر اساس دستورالعمل شناسایی در استان ما ۴۹ نقطه به عنوان نقاط پر تصادف و حادثه‌خیز شناسایی و مصوب شده که ۲۷ نقطه در اولویت اول هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برخی از این نقاط در حال اجرا و ایمن‌سازی هستند و برخی نیز در حال حاضر در مرحله آشکارسازی قرار دارند.
وی با بیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات، اعتبار تقاطع شهر هفشجان مشخص شد و به تصویب رسید، افزود: فاز اول این امر در حال مناقصه و واگذاری به پیمانکار است؛ اما با توجه به شرایط اقتصادی پیمانکاران استقبالی چندانی نشان ندادند.
جمشیدی خاطر نشان کرد: طی توافق با اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قرار بر این شد که سازه پل توسط این مجموعه ساخته شود و عملیات خاکی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام گیرد و خوشبختانه این امر هم تصویب شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روگذر هفشجان یکی از طرح‌های الویت‌دار استان است و امید می‌رود این طرح هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد.
وی در مورد یوترن‌ها و تیپرهای موجود در جاده‌ها، گفت: تعدادی از آن‌ها از جمله یوترن فرودگاه شهرکرد پر خطر و حادثه‌خیز بودند و با توجه به این امر با هماهنگی پلیس راه بسیاری از آنها جابه جا شدند.
جمشیدی اظهار کرد: جاده خروجی هفشجان از سمت نوآباد نیز به دلیل داشتن پل باریک با زاویه بسیار زیاد یکی از نقاط پرخطر است که مستلزم تملک اراضی و ساختمان‌های آن اطراف جهت عریض سازی جاده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار