فرمانده انتظامی شهرستان شهركرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان شهركرد گفت: با شليک عوامل اين پليس دو قاچاقچی شرور كه با قمه به طرف ماموران حمله ور شده بودند دستگير و 9 گرم هروئين كشف شد.
کد خبر: ۶۹۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 16 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، سید روح الله موسوی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو سوداگر مرگ در زمینه توزیع موادمخدر صنعتی در شهرکرد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری 11 سعدی شهرکرد، قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: مأموران پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضایی این دو قاچاقچی را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان که در مخفیگاه خود در حال بسته‌بندی هروئین بودند به محض مشاهده مأموران با قمه و چاقو به سوی آنان حمله‌ور شدند.
موسوی تصریح کرد: مأموران ابتدا با رعایت قانون بکارگیری سلاح برای مهار این دو سوداگر مرگ اقدام به شلیک هوایی کردند و با ادامه اقدامات شرارات آمیز متهمان یکی از آنان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان با اشاره با کشف 9 گرم هروئین و دو تیغه قمه و چاقو از مخفیگاه متهمان از معرفی آنان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر به‌طور مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد، قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار