تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی طرح مجتمع آی. سی. تی (ICT) این استان در منطقه منظریه شهرکرد 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۶۹۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 15 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی بلالی دهکردی تاکید کرد : مجتمع آی. سی. تی (ICT) چهارمحال و بختیاری در زمینی به وسعت 3 هزار و 405 مترمربع با زیربنای 6 هزار و 200 مترمربع در 5 طبقه در دست احداث است.
وی افزود: برای احداث این مجتمع با سازه فلزی 180 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تاکنون 80 میلیارد ریال آن هزینه شده است.
بلالی دهکردی تصریح کرد: با بهره برداری از مجتمع آی. سی. تی چهارمحال و بختیاری زمینه ارائه خدمات همزمان از سوی واحدهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر در این استان شامل اداره کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات، پست، ارتباطات زیرساخت، پست بانک و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراهم می شود.
وی یادآور شد: براساس پیش بینی های صورت گرفته مجتمع آی. سی. تی (ICT) چهارمحال و بختیاری تا شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
راه اندازی مجتمع آی. سی. تی (ICT) چهارمحال و بختیاری وضعیت خدمات رسانی در حوزه های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر در این استان شامل اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، پست، ارتباطات زیرساخت، پست بانک و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را تسریع و تسهیل می کند.
مجتمع آی. سی. تی (ICT) چهارمحال و بختیاری در شهرک منظریه شهرکرد و در محور ارتباطی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار