رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم در رابطه با راه‌اندازی کلانتری‌های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸، گفت: می‌توان از طریق اینترنت بستری را برای ارائه خدمات کلانتری‌ها فراهم کرد تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنند.
کد خبر: ۶۸۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 12 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد شرفی در همایش مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از دلایل حضور در چهارمحال و بختیاری بررسی عملکرد یک‌ساله مجموعه انتظامی این استان و ابلاغ سیاست‌های جدید است، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی این استان عملکرد مطلوبی در بسیاری از حوزه‌ها داشته است و امروز نیز بیستمین همایش مدیران و فرماندهان انتظامی استان در حال برگزاری است.
رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم با تأکید بر اینکه کشور بحران‌های مختلفی را در طول یکسال گذشته پشت سرگذاشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس در تمامی این مأموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته است.
وی از کاهش ۴ درصدی جرایم خشن در سطح کشور خبر داد و افزود: این میزان در چهارمحال و بختیاری ۱۳ درصد کاهش داشته است که این موضوع نشان می‌دهد سیاست‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی این استان مؤثر بوده است.
شرفی ادامه داد: متاسفانه سرقت‌های خرد در چهارمحال و بختیاری به‌علت مشکلات اقتصادی کشور افزایش داشته است، اما در رابطه با کشف جرایم رایانه‌ای و خشن عملکرد مناسبی داشته است.
رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم در ادامه با اشاره به برنامه‌های سال آینده نیروی انتظامی، اظهار کرد: راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس در مناطق دوردست و حاشیه‌ای که مطالبه اصلی مردم است در دستور کار قرار دارد و همچنین توسعه زیرساخت‌ها در پایش تصویری مناطق جرم‌خیز از دیگر برنامه‌های پلیس پیشگیری است.
وی اضافه کرد: در سال‌های قبل ایستگاه‌های بازرسی به سبب برخی الزامات در برخی مناطق احداث شد و ما نیاز داریم که این ایستگاه‌ها را با پهپاد و دوربین مداربسته مناطق مختلف را پایش کنیم و در همین راستا یگان‌های امداد و عملیات را نیز توسعه دهیم.
شرفی در رابطه با راه‌اندازی کلانتری‌های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸، گفت: می‌توان از طریق اینترنت بستری را برای ارائه خدمات کلانتری‌ها فراهم کرد تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنند و این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌ها کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار