تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته پس از انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری شهرستان بروجن، در یکی از محورهای مواصلاتی استان، همچنین مناطق آلوده موفق بیش از 34 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۶۸۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 09 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، طی 24 ساعت گذشته پس از انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری شهرستان بروجن، در یکی از محورهای مواصلاتی استان همچنین مناطق آلوده موفق 34 کیلوگرم مواد مخدر شامل 23 کیلوگرم مرفین، 11 کیلوگرم تریاک و 220 گرم هرویین کشف شد.
وی افزود: در این راستا سه نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار دستگیر و در راستای حمل مواد مخدر چهار دستگاه خودرو توقیف شد که افراد دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیف شده برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار غلامزاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های تابعه با انهدام 31 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده، بیش از دو تن و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است، همچنین در این راستا 34 دستگاه خودرو توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در کشور و استان مبارزه جدی با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به صورت باندی و خرده فروشی است، تصریح کرد: از مردم انتظار می‌رود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت افراد قاچاقچی را از طریق 110 اطلاع‌رسانی کنند تا پس از بررسی، اقدامات پلیسی لازم انجام شود.
فرمانده انتظامی استان گفت: عمده موادی که وارد استان می‌شود از استان‌های شرقی و جنوی شرقی است و در محورهای مواصلاتی لردگان و بروجن کشفیات انجام می‌شود.
وی ادامه داد: امسال مقدار قابل توجهی از مواد کشف شده، در داخل استان به خصوص در مناطق آلوده بوده که از قاچاقچیان حرفه‌ای استان کشف شده است گرچه مقصد مقداری از مواد کشف شده به استان‌های دیگر بوده که ممکن است از مواد کشف شده در استان به خارج از کشور هم انتقال داده شود.
سردار غلامزاده با اشاره به اینکه مقصد مواد کشف شده در داخل استان به  استان‌های مرکزی بوده است، بیان کرد: یکی از موفقیت‌های پلیس با همراهی مردم، برخورد جدی با قاچاقچیان خرده فروش در مناطق آلوده بوده است.
وی با بیان اینکه تردد نسبت به سنوات گذشته از محورهای مواصلاتی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به سمت چهارمحال افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در این راستا تمرکز و تقویت نیروی انتظامی بر کنترل محورها بوده که برای برخورد مناسب و همه‌جانبه، همراهی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی به صورت دائم در محورهای مواصلاتی می‌تواند نیروی انتظامی را در برخورد با قاچاقچیان بیش از گذشته موفق کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار