تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ طی چند روز گذشته از 30 سانتی‌متر به 12 سانتی‌متر رسیده است.
کد خبر: ۶۸۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 09 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه بیشترین بارش در طی روزهای گذشته در ایستگاه کوهرنگ با 22 میلی‌متر بوده است، گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون میانگین بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری به 205 میلی‌متر رسیده است.
معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میانگین بارش‌ها در بلندمدت سالیانه استان 122 میلی‌متر بوده است، افزود: میانگین بارش‌های سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه بلندمدت 67 درصد افزایش داشته است.
وی اضافه داد: بیشترین افزایش بارش‌‌ها در لردگان با 213 درصد و کمترین میزان افزایش در ایستگاه فارسان با 24 درصد و ایستگاه بن با 16 درصد بوده و افزایش بارندگی نیز در ایستگاه شهرکرد 53 و ایستگاه کوهرنگ 36 درصد گزارش شده است.
قطره ادامه داد: بر اساس داده‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواخر آذرماه به استان وارد نمی‌شود.
معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز ایستگاه بن با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود، گفت: دمای شهرکرد نیز صبح امروز منفی یک درجه سانتی‌گراد گزارش شد، دمای هوای استان  برای صبح فردا سه تا چهار درجه کاهش خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه‌های و ارتفاعات کوهرنگ به 30 تا 50 سانتی‌متر می‌رسد، افزود: در حال حاضر به دلیل عدم کاهش دما میزان برف ایستگاه چلگرد از 30 سانتی‌متر به 12 سانتی‌متر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار