تابناک چهارمحال وبختیاری- استان چهارمحال و بختیاری در ارزیابی های سال 1396 موفق به کسب رتبه اول در حوزه درآمد شامل واحدهای درآمد،اجرائیات و بازرسی در بین 33 اداره کل تامین اجتماعی کشور شد.
کد خبر: ۶۷۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 14 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان،مدیر کل تامین اجتماعی در شورای اداری شعبه بن با اعلام این خبر گفت: رتبه بندی و ارزیابی واحد ها در سازمان تامین اجتماعی به صورت سه ماهه،شش ماه و یکساله انجام می شود که هدف از این ارزیابی ها تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در خدمت رسانی به مخاطبان اجتماعی است.
غلامرضا محمدی با اشاره به تحقق کامل برنامه های عملیاتی در سال 1396 اضافه کرد: در سال گذشته با تلاش و همت همکاران این اداره کل توانست برنامه های عملیاتی خود را به طور صد در صدی اجرا نماید.
محمدی با تاکید بر مدیریت منابع و مصارف خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدوداً 700 میلیارد تومان در بخشهای بیمه ای و درمان بابت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت شده است که با مدیریت صحیح و به موقع مصارف می توان خدمات مطلوب تری به مخاطبان اجتماعی ارائه نمود
وی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان بن را نزدیک به 12 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این شعبه 4 هزار نفر بیمه شده اصلی و 859 نفر مستمری بگیر دارد که با احتساب افراد تحت تکفل نزدیک به 12 هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.
عبداللهی رئیس شعبه بن نیز با ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی به بیمه شدگان و مخاطبان اجتماعی گفت: با ظرفیتهایی که در این شهرستان وجود دارد توسعه خدمات بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان در حال توسعه و گسترش می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار