تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری از آمادگی 39 اکیپ راهداری زمستانی در فصل پاییز و زمستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 12 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی از آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری در فصل پاییز و زمستان خبر داد و گفت: 39 اکیپ راهداری زمستانی با 382 نیرو آماده خدمت‌رسانی به رانندگان در محورهای مواصلاتی استان هستند.
وی با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری محورهای موصلاتی استان برای تردد ایمن و آسان از وظایف راهداری است، ادامه داد: باتوجه به اینکه استان ما یک استان کوهستانی است، در مواقع بروز بارش برف و باران رانندگان بایستی با تجهیزات کامل زمستانی در جاده‌ها حرکت کنند، اما در نقاطی مانند گردنه چری، گردنه گوشنگلی، گردنه خلک، گردنه برده مرده رانندگان به منظور تردد ایمن بایستی نکات ایمنی را بیش‌تر رعایت کنند.
جمشیدی با اشاره به پیش‌بینی تدابیر لازم برای آغاز فصل بارش‌ها در راهدارخانه‌های استان، خاطرنشان کرد: شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌های استان تأمین شده است و راهدارخانه‌های استان در این ایام به‌صورت شیفت‌بندی و 24 ساعته با ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار