تابناک چهارمحال وبختیاری- نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد پس از یک هفته فعالیت، دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۷۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 06 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نمایشگاه کتاب ناشران ایران همانند سال گذشته با استقبال مردم روبرو شد و کتاب و کتابخوانی مورد حمایت برخی از خانواده های چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
اگر چه گرانی کتاب در چند سال اخیر یکی از دغدغه خانواده ها بوده است، اما همچنان خرید کتاب در سبد کالای خانوار برخی از جوانان و خانواده ها به چشم می خورد.
در چهارمحال و بختیاری مانند استانهای دیگر کشور، کتاب های درسی و کمک آموزشی هنوز مورد توجه دانش آموزان و خانواده ها قرار دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشوری در شهرکرد حدود 500 ناشر حضور داشتند.
جواد کارگران دهکردی افزود: این نمایشگاه از 9 تا 14 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد میزبان علاقمندان به کتاب بود و استقبال خوبی از نمایشگاه شد.
وی با بیان اینکه کتب عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی ارائه شد، گفت: 20 درصد تخفیف در قالب یارانه وزارت ارشاد و 10 درصد دیگر از سوی ناشران لحاظ شد.
سال گذشته 180 هزار نفر از نمایشگاه کتاب شهرکرد دیدن کردند و 14 میلیارد کتاب به فروش رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار