مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از بازگشت تمامی زائران استان از کشور عراق در اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار و 500 زائر از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه با ناوگان حمل و نقل عمومی به استان بازگشتند.
کد خبر: ۶۷۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 05 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی از بازگشت تمامی زائران چهارمحال و بختیاری از کشور عراق در اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار و 500 زائر از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه با ناوگان حمل و نقل عمومی به استان بازگشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان انتقال زائران در مرزها مستقر بود، افزود: 157 دستگاه از ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری در ایام اربعین حسینی جهت انتقال زائرین اختصاص پیدا کرده بود که از این تعداد 9 دستگاه مینی‌بوس و مابقی اتوبوس بودند که روز گذشته با بازگشت آخرین زائران کار خاتمه پیدا کرد.
وی در پایان در خصوص افزایش قیمت کرایه ناوگان عمومی در ایام اربعین، اظهار کرد: کاهش یا افزایش قیمت کرایه ناوگان عمومی بر عهده انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری است و مردم اگر گلایه‌مندی در این خصوص دارند می‌توانند موضوع را با سازمان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار