تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ساخت 7 مخزن عظیم میعانات نفتی با ظرفیت هر کدام 120 هزار لیتر برای کشور عمان در شهرک صنعتی هفشجان شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 05 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدکاظم منزوی اظهار داشت: طبق قرارداد بین یکی از پالایشگاه های عمان و بخش خصوص این استان، این تعداد مخازن ساخته و در حال ارسال به این کشور حاشیه خلیج فارس است.
وی تصریح کرد: با ساخت این تعداد مخازن دست ساز منحصر به فرد که با فن و مهارت نیروهای جوشکار متخصص و بین المللی شهر هفشجان صورت گرفته است، بیش از یکصد هزار دلار ارز عاید کشور می شود.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ابعاد هر یک از مخازن ساخته شده را 11 متر با 3.5 متر قطر اعلام کرد و گفت: هر یک از مخازن گنجایش 120 هزار لیتر میعانات نفتی با فشار و ایمنی استاندارد جهانی را داراست.
وی به تولید انبوه رسیدن ساخت مخازن عظیم پالایشگاهی در این استان را یادآور شد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم امسال نیز ثبت سفارش ساخت برای دیگر شرکت های نفتی عمان در دستور کار است.
شهر هفشجان با 15 هزار نفر جمعیت بیش از 5 هزار جوشکار ماهر در استان های صنعتی کشور و حوزه خلیج فارس دارد.
اینک 21 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان وجود دارد که حدود 14هزار خانوار معادل 45 هزار نفر از جمعیت 947 هزار نفری چهارمحال و بختیاری از درآمد این شهرک ها ارتزاق می کنند.
هفشجان در 9 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار