نوریان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تقاضای کار جهادی و شبانه‌روزی از وزرای دولت گفت: ضد استکباری‌ترین فرد در جمهوری اسلامی پرکارترین افراد است. کسی که با فقر و فساد مبارزه کرده و به اختلافات دامن نمی‌زند.
کد خبر: ۶۷۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 04 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز ۱۳ آبان گفت: این اتفاق در واقع در برگیرنده سه اتفاق بزرگ است. اولین اتفاق، تبعید حضرت امام در سال ۴۳ به علت مخالفت ایشان با کاپیتولاسیون بود. دوم، شهادت جمعی از دانش‌آموزان عزیزمان در سال ۵۷ بود که البته این موضوع وظیفه آموزش و پرورش ما را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم آموزش و پرورش بتواند نسلی تربیت کند که ادامه‌دهنده راه آنها باشد و سومین اتفاق تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ بود که نمونه یک عمل انقلابی است.
وی با اشاره به اینکه "شناخت، تبیین و تحلیل آن روز برای کشور یک ضرورت است" اظهار کرد: ضد استکباری‌ترین فرد در جمهوری اسلامی پرکارترین فرد در جمهوری اسلامی است. ۱۳ آبان نشان می‌دهد که دلسوزترین افراد و غمخوارترین افراد به حال مردم، ضد استکباری‌ترین افراد هستند. کسانی که با فقر و فساد مبارزه می‌کنند و به اختلافات دامن نمی‌زنند. کسانی که برای وحدت و انسجام ملی فکر کرده و برای آن تلاش می‌کنند.
نوریان با تشکر از دست‌اندرکاران مراسم اربعین و مهمان‌نوازی مردم و دولت عراق گفت: بنده تقاضا می‌کنم که مسئولین داخل کشور کاری نکنند که با چند سوء تدبیر این سفر ارزشمند در کام مردم تلخ شود. نمونه بارز آن شیوه ارزدهی به مردم بود که نارضایتی عمومی در بین زائران ایجاد کرده بود.  
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه در مورد وزرای جدید دولت گفت: از وزرا تقاضا می‌کنم که این مدت باقی مانده را با کار جهادی و کار شبانه‌روزی برای مردم تلاش کنند و آن عناصری که در این وزارتخانه‌ها همراهی و همکاری ندارند را با عناصری که مومن، جهادی و تلاشگرند جابه‌جا کنند. دست‌دست کردن دردی را از جامعه ما دوا نمی‌کند. مثال بارز آن انفعال وزیر آموزش و پرورش برای ترمیم مدیریت در استان چهارمحال و بختیاری است. آموزش و پرورش فعلی با این همه نقص و اشکال نمی‌تواند جوانانی تربیت کند که ادامه‌دهنده راه شهدای دانش‌آموز ۵۷ باشد. این انفعال باید کنار رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار