معاون جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش تولید گوشت قرمز و سفید در استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 04 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سام مردانی با اشاره به اینکه در سال جاری پیش‌بینی تولید گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری 26 هزار و 630 تن است، گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته 570 تن افزایش داشته است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در 6 ماهه نخست امسال 17 هزار و 600 تن گوشت قرمز در استان تولید شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار دام سبک، 700 هزار بز و بزغاله و حدود 200 هزار دام سنگین در استان وجود دارد.
مردانی با بیان اینکه سه درصد از گوشت قرمز کشور در استان تولید می‌شود، ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در حال حاضر در سرانه تولید گوشت قرمز و شیر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش‌بینی تولید مرغ در استان 24 هزار تن است، گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته یک هزار و 300 تن افزایش دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 210 واحد مرغداری صنعتی مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: میزان تولید گوشت مرغ در 6 ماهه نخست امسال 17 هزا رو 600 تن بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار