تابناک چهارمحال وبختیاری- راهپیمایی 13 آبان ماه با حضور قشرهای مختلف مردم روز یکشنبه در 9 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 04 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مردم چهارمحال و بختیاری در روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و با شعار محوری 'هیهات من الذله ' راهپیمایی خود را برگزار می کنند.
اقشار مختلف مردم، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی در کنار یکدیگر محکم تر از گذشته، عزم و اراده خود را در برابر زورگویان به نمایش می گذارند.
راهپیمایی 13 آبان شهرکرد هم اینک از محل میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم، سپس به سمت میدان 2 خاتون در حال برگزاری است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، راهپیمایی 13آبانماه را مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت:13 آبانماه روز استکبار ستیزی، استقامت همگانی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
علی گرجی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راهپیمایی حماسی استکبارستیزی مردم چهارمحال و بختیاری در روز 13 آبان با هدف بصیرت افزایی، استکبارستیزی جوانان، افزایش مشارکت و همبستگی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی درحال برگزاری است.
چهارمحال و بختیاری بیش از190 هزار دانش آموز و 60 هزار دانشجو دارد.
در 13 آبانماه که روز استکبارستیزی نامگذاری شده است، تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در سفارت آمریکا، انقلاب دوم را رقم زدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار