توسط رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای جهت افزایش قیمت نان به نانوایی‌های استان اعلام نشده است و افزایش قیمت مورد تائید سازمان صمت نیست.
کد خبر: ۶۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 28 October 2018
تابناک چهارمحال وبختیاری- نعیم امامی در رابطه با افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری، گفت: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای جهت افزایش قیمت نان به نانوایی‌های استان اعلام نشده است و افزایش قیمت مورد تائید سازمان صمت نیست.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش نانوایی‌های آزادپز هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداریم و در رابطه با افزایش قیمت  در دو نوع نان در ستاد تنظیم بازار تصمیم لازم اتخاذ و سپس به نانوایی‌ها ابلاغ می‌شود.
وی در پایان افزود: با نانوایی‌های متخلفی که قیمت نان را افزایش داده‌اند، برخورد لازم صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است رئیس اتحادیه نانوایان روز گذشته از افزایش 20 درصدی قیمت نان در استان خبر داد و گفت: افزایش قیمت نان با کش و قوس‌های فراوان در استان اتفاق افتاد و این افزایش 20 درصدی پس از گذشت پنج سال به تصویب رسید.
رئیس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این افزایش 20 درصدی با توجه به افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی، آرد و سایر ملزومات مورد نیاز نانوایی‌ها بسیار ناچیز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار