تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌های دانشجویی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 24 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیروس رضایی اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی را برگزار می‌کند.
وی افزود: این مسابقات با هدف کمک به رشد، تقویت، مهارت‌های ارتباطی و بیانی، ایده‌پردازی در دانشجویان، مهیا بودن فرصتی برای برقراری ارتباط میان فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌ کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی خواهد بود.
رضایی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۲۰ آبان‌ماه است، تصریح کرد: زمان برگزاری این مسابقات در واحدهای جهاد دانشگاهی تا  ۳۰ آذرماه بوده که این زمان قابل تمدید است‌.
وی گفت: افرادی که از ابتدای سال ۹۳، تا پایان مهرماه امسال از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهرماه سال جاری به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده علوم زمین و منابع طبیعی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند.
وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس www.isba.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار