مدیرکل بنياد نخبگان چهارمحال و بختياری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنياد نخبگان چهارمحال و بختياری از آغاز فراخوان ثبت نام سومین دوره جشنواره ایده سبزکوه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 21 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی بنیادیان گفت: سومین دوره جشنواره ایده سبزکوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش‌بنیان آذر ماه سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شعار جشنواره ایده سبزکوه هدایت، مهارت و حمایت است، افزود: این جشنواره در دو محور عمومی جشنواره «کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی وعلوم پزشکی» در بخش اختصاصی «بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات،رسانه ملی و فضای مجازی» برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و دانش‌آموزی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار می‌شوند.
بنیادیان گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنوراه تا پایان‌ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایده سبزکوه به نشانی sabzkoohchb.ir مراجعه و ایده‌های خود را در سامانه ثبت کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شقایق ایمورپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
درست کردن ۰
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار