تابناک چهارمحال وبختیاری- برنامه ورزشی و فرهنگی هفته تربیت بدنی در چهارمحال و بختیاری از روز پنجشنبه در شهرستانهای استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 18 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در چهارمحال و بختیاری با برگزاری پیاده روی عمومی، دیدار با پیشکسوتان ورزشی و مسابقات مختلف ورزشی آغاز شد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی 725 برنامه در این استان با همکاری ورزشکاران برگزار می شود.
حمید کریمی روز پنجشنبه افزود: بهره برداری از یکصد خانه ورزش روستایی، برگزاری 24 جشنواره، 450 مسابقه ورزشی، 38 برنامه پیاده روی عمومی، برپایی 2نمایشگاه دستاوردهای ورزش و اجرای 98 برنامه فرهنگی از مهمترین این برنامه هاست
به گفته وی، بزرگترین تجمع ورزش زورخانه ای استان با حضور250 باستانی کار در سالن تختی شهرکرد در این هفته برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ، دیدار با خانواده شهدا، نشست های تخصصی و 10 برنامه آموزشی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی در استان عنوان کرد.
کریمی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی تست های رایگان سلامتی، قند خون، چربی و مشاوره سلامتی در مجموعه های ورزشی شهرکرد نیز انجام می شود.
هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا 3 آبان ماه برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که بیش از 120 ورزشکار این استان در تیم های ملی رشته های مختلف یا عضو هستند یا پیشتر در مسابقات بین المللی حضور یافته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار