سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری موفق هفت دوره مناظرات ملی دانشجویی در کشور پاسخ به یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۶۶۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 14 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– سیروس رضایی در هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سال 87 کارهای مطالعاتی برگزاری مناظرات دانشجویی را در کشور آغاز کرد.
وی با بیان اینکه امسال هفتمین دوره از مناظرات ملی دانشجویی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری موفق هفت دوره مناظرات ملی دانشجویی در کشور پاسخ به یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است.
رضایی تصریح کرد: در استان مناظرات دانشجویی در اسفندماه سال گذشته در سطح مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برگزار و با استقبال دانشجویان روبرو شد به نحوی که نزدیک به 400 نفر در این مسابقات شرکت کردند.
وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری سال گذشته و امسال رتبه نخست را در تعداد تیم شرکت کننده در مناظرات دانشجویی کسب کرده است.
رضایی با اشاره به حضور 96 تیم از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان در مرحله استانی هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی، افزود: این مسابقات با معرفی 8 تیم منتخب به کار خود پایان داد و 8 تیم دانشجویی پس از رقابت‌های تنگاتنگ به‌عنوان تیم‌های منتخب انتخاب شده‌اند.
وی آموزش فرهنگ گفت‌وگو را از اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی عنوان و تصریح کرد: اخلاق و فرهنگ گفت‌وگو باید در کشور نهادینه شود که مناظرات دانشجویی برای همین هدف تدوین شده است.
سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزایش قدرت استدلال و فن بیان دانشجویان را از دیگر اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسابقات مناظره فرصتی برای یادگیری، نقدپذیری و بالا بردن آستانه تحمل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار