تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: 36 درصد جمعیت کیفری این استان را جرایم مواد مخدر تشکیل می دهد.
کد خبر: ۶۶۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 14 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمیدرضا حیدری در کارگروه اجتماعی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حدود 22 درصد زندانیان مربوط به سرقت، 15 درصد جرایم علیه اشخاص و اطفال و 17 درصد مختص محکومیت های مالی است.
وی افزود: 33 درصد زندانیان استان در گروه سنی 18 تا 30 سال قرار دارند.
حیدری تصریح کرد: روزانه به طور میانگین 16 نفر و در هر 1.5 ساعت یک نفر وارد زندان های چهارمحال و بختیاری می شود.
وی یادآور شد: سرانه فضای فیزیکی هر زندانی به طور میانگین هفت مترمربع است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نیمه نخست امسال با هدف کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان ورودی زندانی پنج درصد، ورود به زندان 11 درصد و زندانیان تحت قرار 19.5 درصد کاهش داشته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در سال های 1390 تا 1397 برای زندان های استان 107 میلیارد ریال از منابع مختلف ملی و استانی مصوب که 65 درصد آن تخصص یافته است.
طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: در سال جاری هم 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه ای برای زندان های استان مصوب شده که تاکنون 6 میلیارد ریال تخصیص داده شد.
وی اظهار داشت: همچنین در سال جاری 6.2 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز زندان های چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته که تاکنون 50 درصد آن تخصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار