امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نماز ظرفیت عظیمی است که اگر در مدارس زنده شود نسل جوان را در مسیر خدا قرار می‌دهد لذا باید اقامه نماز در مدارس اولویت نخست باشد.
کد خبر: ۶۶۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 11 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در شورای اقامه نماز استان، بر برگزاری نمازهای جماعت در مدارس استان تأکید کرد و گفت: نمازهای جماعت باید به طور مستمر در مدارس برگزار شده تا تبدیل به یک فرهنگ ثابت در مدارس شود. 
وی اجرای نهضت اقامه نماز با هدف رفع مشکلات، موانع و کمبودها در مدارس را لازم دانست و افزود: باید در این نهضت مشکلات مختلف از جمله نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و ... مدارس ساماندهی شود. 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه کمالات انسان و ره‌یافت او به کمالات در سایه نماز است و سستی در نماز بازدارنده است، اظهار کرد: آن مقدار از نماز موردقبول واقعی می‌شود که با حضور قلب باشد. 
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نماز با حضور قلب مشکلات را رفع کرده و بصیرت و نگاه نافذ به انسان عطا می‌کند، تصریح کرد: نگاه نافذ، بصیرت و بینش امام راحل نیز در اثر ارتباط مستمر ایشان با خداوند و مداومت در نماز بود. 
حجت‌الاسلام نکونام عنوان کرد: نماز ظرفیت عظیمی است که اگر در مدارس زنده شود نسل جوان را در مسیر خدا قرار می‌دهد لذا باید اقامه نماز در مدارس اولویت نخست باشد. 
وی بر نگاه ویژه به اقامه نماز در ادارات تأکید کرد و ادامه داد: باید ظرفیت ادارات در اقامه نماز جماعت افزایش یابد لذا اداراتی که در این زمینه فعال هستند تشویق شده و اداراتی که کاستی دارند مشکلات و ضعف‌های آنان شناسایی و رفع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار