معاون اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت:طی سه روز آینده در بعدازظهرها افزایش ابر، وزش نسبتاً شدید باد، خیزش گرد و غبار و در برخی مناطق رگبار، رعدو برق و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 09 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به عبور امواج ضعیف طی سه روز آینده از چهارمحال و بختیاری، گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده برای آسمان استان در بعدازظهرها افزایش ابر، وزش نسبتاً شدید باد، خیزش گرد و غبار و در برخی مناطق رگبار، رعدو برق و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای امروز بیشترین بارش در مناطق جنوبی استان است که بر این اساس احتما آبگرفتگی در لردگان و مالخلیفه وجود دارد.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی اواخر هفته جاری از استان خارج می‌شود، اضافه کرد: بارش مؤثری تاکنون در منطقه وجود نداشته و بیشترین بارش طی سه روز گذشته در ایستگاه بن با دو میلی‌متر گزارش شده است؛ میزان بارش در ایستگاه کوهرنگ از ابتدای مهرماه تاکنون چهار میلی‌متر بوده است.
قطره با اشاره به اینکه روند کاهشی دما بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد تا پایان هفته در استان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: کمترین دمای شهرکرد صبح امروز به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به وزش باد نسبتاً شدید در بعدازظهر امروز هوای استان برای همه گروه‌ها ناسالم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار