تابناک چهارمحال وبختیاری- استاد حوزه با بیان اینکه عده‌ای در کشور سعی می‌کنند با بزرگنمایی مشکلات، به مردم القا کنند که باید برای حل مشکلات در برابر ابرقدرت‌ها تسلیم شوند، گفت: امروز مشکلات کشور مانند گرانی و بالارفتن نرخ دلار منشأ درونی دارند.
کد خبر: ۶۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 08 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور با اشاره به اینکه اقدامات برخی از مسؤولان باعث سلب اعتماد مردم از اسلام می‌شود، گفت: مسؤولان نباید کاری برخلاف دستورات اسلام انجام دهند، زیرا این کارها باعث بدبینی مردم به جمهوری اسلامی شود و همه باید پشت سر مقام معظم رهبری در کشور حرکت کنند.
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه پیوستن جمهوری اسلامی ایران به برخی از معاهدات بین‌المللی که در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد، هیچ سودی برای کشور ندارد، عنوان کرد: نمایندگان مجلس بایستی در چنین مواقعی منافع جهموری اسلامی را مدنظر قرار دهند و کاری نکنند که دشمن از عمل آن‌ها خشنود شود.
وی ادامه داد: گاهی عده‌ای در کشور با انجام برخی کارها و سخن گفتن در رابطه با برخی موضوعات آب به آسیاب دشمن می‌ریزند که می‌طلبد نیروهای انقلابی در این مواقع با حساسیت نسبت به این مسائل واکنش نشان دهند.
سلمان‌پور با بیان اینکه عده‌ای در کشور سعی می‌کنند با بزرگنمایی مشکلات، به مردم القا کنند که باید برای حل مشکلات در برابر ابرقدرت‌ها تسلیم شوند، اظهار کرد: امروز مشکلات کشور مانند گرانی و بالارفتن نرخ دلار منشأ درونی دارند و عده‌ای سعی دارند با ایجاد فضای روانی در کشور اسباب گرانی را فراهم تا به سود و ثروت بادآورده برسند.
 امام جمعه سابق اردل در پایان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم برخی برای رسیدن به اهداف خود مملکت را به سمت بیگانه سوق دهند و در آیات قرآن تأکید ویژه‌ای بر این دوری از استکبار آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار