تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري گفت: چهارمحال و بختیاری میزبان مرحله منطقه‌ای هفتیمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 07 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سيروس رضايي در آیین اختتاميه مرحله استاني هفتمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان در اواخر مهرماه جاری، میزبان مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور با حضور دانشجویان منتخب از ۹ استان کشور در دانشگاه شهرکرد خواهد بود.
وی با اشاره به حضور 96 تیم از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان در مرحله استانی هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی، افزود: این مسابقات با معرفی 8 تیم منتخب به کار خود پایان داد و 8 تیم دانشجویی پس از رقابت‌های تنگاتنگ به‌عنوان تیم‌های منتخب انتخاب شده‌اند .
رضایی آموزش فرهنگ گفت‌وگو را از اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی عنوان و تصریح کرد: اخلاق و فرهنگ گفت‌وگو باید در کشور نهادینه شود که مناظرات دانشجویی برای همین هدف تدوین شده است .
وی ایش قدرت استدلال و فن بیان دانشجویان را از دیگر اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسابقات مناظره فرصتی برای یادگیری، نقدپذیری و بالا بردن آستانه تحمل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار