معاون اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی در ارتفاعات و مناطق شمالی استان احتمال رگبار، رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 06 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج ضعیف از سطح منطقه هستند، گفت: بر اساس این نقشه‌ها آسمان استان امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات و مناطق شمالی احتمال رگبار، رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
 معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از روند کاهشی دو تا سه درجه‌ای دمای استان طی چند روز آینده خبر داد و افزود: صبح امروز دمای هوای شهرکرد 9 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوا در وضعیت مجاز است، اضافه کرد: در بعدازظهر با وزش باد نسبتاً شدید و ایجاد گرد و غبار محلی کیفیت هوا کاهش پیدا خواهد کرد.
قطره با اشاره به اینکه با توجه به کاهش دما کشاورزان نسبت به برداشت محصولات زراعی از جمله ذرت علوفه‌ای و لوبیا اقدام کنند، ادامه داد: باغداران طی روزهای آتی به دلیل وزش باد نسبتاً شدید در ساعات ابتدایی روز محلول‌پاشیو سم‌پاشی را انجام دهند.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق داده‌های هواشناسی بارش‌های مؤثر در استان از اواخر مهرماه جاری  و یا نیمه دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار