تابناک چهارمحال وبختیاری- نشستهای تخصصی قصه گویی از برنامه های جنبی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی بخش استانی برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 04 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: محمد گودرزی دهریزی شاعر و نویسنده‌ی معاصر کشور در نشست تخصصی قصه گویی با حضور مربیان قصه گوی استان شیوه‌های قصه گویی را آموزش داد.
شناخت ماهيت  هنري و مهارتي قصه گویی، شگردهاي نزديك شدن به حرفه اي شدن در قصه گویی، تشخیص قصه هاي اثرگذار را از قصه هاي خنثي، شناخت فعاليت هاي پيش، حین و پس از قصه گويي، آشنایی با چند نمونه قصة مناسب براي قصه گويي، معرفی منابع كمكي براي پيشبرد برنامة قصه گويي از جمله اهداف رفتاري مورد انتظار براساس حيطه‌هاي يادگيري دوره می‌باشد.
در این دوره 40 مربی و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون طی هشت ساعت دوره آموزشی به صورت کارگاهی و مشارکتی ‌با بيان مباني نظري در قصه گویی، اجراي عملي قصه و نقد و تحليل عملياتي قصه آشنا می شوند.
قرار است مرحله ی استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای 17،18 و  19 مهرماه 1397 با حضور قصه گویان در بخش‌های کودک و نوجوان، زنان و مردان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان ابوریحان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار