تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تامین اعتبار و توجه ویژه به تمامی پروژه‌های ملی و استراتژیک استان شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 02 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این نشست تامین اعتبار پروژه‌های مهم استان مورد بررسی قرار گرفت. 
وی افزود: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان چهارمحال و بختیاری، از زحمات و پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان در خصوص پروژه‌های ملی و استانی چهارمحال و بختیاری تقدیر و همگرایی و پیگیری مشترک استاندار و نمایندگان استان در پیگیری موارد را الگویی مناسب برای کل کشور دانست. 
استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تامین اعتبار و توجه ویژه به تمامی پروژه‌های ملی و استراتژیک استان شد و نوبخت در پایان این نشست دستورات لازم در زمینه موارد مطرح شده را صادر کرد. 
وی همچنین با اشاره به حضور  در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این نشست ضمن پیگیری مصوبات سفر کمیسیون آموزش به استان، پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی استان گفت و گو و تبادل نظر شد. 
عباسی خواستار توجه شایسته به مباحث زیرساختی حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی استان شد. 
وی خاطرنشان کرد: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مصوبات کمیسیون نیز در خصوص توسعه زیر ساخت و ایجاد و تقویت فضاهای آموزشی را به نمایندگان وزارتخانه های مرتبط حاضر در جلسه ابلاغ کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار