تابناک چهارمحال وبختیاری- مسوول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام 12هزار نفر از مردم این استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 01 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از سپاه استان، سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: امسال زائران راهیان نور استان از بین دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.
به گفته وی، امسال برای نخستین بار اعزام اردوهای راهیان نور به غرب کشور از چهارمحال و بختیاری انجام می شود و نیمی از دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی از مناطق غرب کشور در کرمانشاه دیدن خواهند کرد.
رحیمی افزود: زائران اعزامی به غرب کشور از مناطق عملیاتی پادگان ابوذر سرپل ذهاب، یادمان مطلع الفجر گیلان غرب، عملیات مرصاد در گردنه چهارزبر، یادمان شهید چمرانِ پاوه دیدن خواهند داشت.
وی گفت: شرکت در رزمایش افلاکیان اردوگاه توحید و برنامه های فرهنگی بصیرتی برای زائران راهیان نور غرب کشور پیش بینی شده است.
رحیمی پیش بینی کرد:امسال 8 هزار و 500دانش آموز، از ابتدای مهرماه تا پایان سال از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور دیدن خواهند کرد..
راهیان نور از یک دهه پیش به صورت گسترده به منظور آشنایی نسل نو با رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در منطقه جنوب و غرب کشور دایر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار