تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان کوهرنگ از اختصاص 480 تن معادل 12 هزار کیسه آرد برای ذخیره زمستانی مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 30 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور گفت: این سهمیه در قالب کیسه های 40 کیلوگرمی برای ساکنان مناطق محروم کوهرنگ اختصاص یافته است.
وی افزود: از این میزان 9 هزار کیسه به دهستان موگویی، یکهزار و 500 کیسه به منطقه لبد بخش بازفت و یکهزار و 500 کیسه به منطقه سه جوگاوشیر بخش بازفت اختصاص پیدا کرد.
زمانپور به توزیع آرد سهمیه مناطق لبد سه جوگاوشیر بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: از مجموع سهمیه دهستان موگویی تاکنون 6 هزار و 500 کیسه توزیع و 2 هزار و 500 کیسه نیز بزودی توزیع می شود.
وی یادآور شد: 436 قلم انواع داروی مورد نیاز 6 ماه مناطق سخت گذر شهرستان نیز به طور کامل در دهستان موگویی ذخیره سازی شد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: به منظور تسهیل در خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به ساکنان منطقه سخت گذر دهستان موگویی 2 پزشک و 2 دستگاه آمبولانس در خویه مرکز این دهستان مستقر شد.
وی همچنین از حمل 308 هزار لیتر سوخت مورد نیاز مردم دهستان موگویی در زمستان امسال خبر داد و گفت: این میزان باید به 450 هزار لیتر برسد.
زمانپور تاکید کرد: 350 هزار لیتر سوخت زمستانی هم به بخش بازفت و 40 هزار لیتر برای منطقه لبد از توابع این بخش حمل شده است.
وی افزود: بقیه سوخت زمستانی مورد نیاز ساکنان روستاهای سخت گذر استان تا پایان مهر سال جاری و قبل از نخستین بارش به این مناطق ارسال خواهد شد.
زمانپور تصریح کرد: کمبود سیلندر گاز از مهمترین مشکلات شهرستان کوهرنگ در فصل سرد سال است.
راه ارتباطی زمینی افزون بر چهار هزار و 500 نفر از ساکنان دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ همه ساله با نخستین بارش قطع می شود و رفت و آمد مردم منطقه در این زمان از طریق 'بزنوید' استان لرستان صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار