تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی مسائل اقتصادی از جمله افزایش نقدینگی و کاهش ارزش پول ملی، گفت: هدف اصلی دشمنان ایجاد بحران اقتصادی است، چرا که بحران اقتصادی مقدمه بحران اجتماعی و بحران اجتماعی، مقدمه بحران سیاسی است.
کد خبر: ۶۶۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 29 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، نصرت‌الله لطفی شب گذشته ششم مهرماه در جمع اعضای اتاق فکر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تحولات اخیر و اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اظهار کرد: مقطع فعلی ما استثنایی‌ترین مقطع تاریخ بشریت  و از طرفی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
وی قیام و شهادت امام حسین(ع) را هم برای حفظ اسلام دانست و افزود: دشمن وقتی در همه‌ جبهه‌ها شکست خورد و از همه‌ ترفندهای خود استفاده کرد و مأیوس شد، خود مردم را هدف قرار داد.
لطفی گسترش و توسعه‌ فضای مجازی را یکی از ابزار شیطنت دشمنان خواند و تصریح کرد: در کجای تاریخ این مقدار امکانات در اختیار مردم بود؟ در این زمینه هم ضربه زدند اما کاری از پیش نبردند، در بحث تنزل اعتماد اجتماعی خیلی کار کردند، عربستان صعودی میلیون‌ها دلار خرج کرد، در جای جای کشور مردم را بر سر موضوعات بی‌اساس مثل حوادث برخی شهرها به خیابان کشاندند اما بصیرت دینی مردم نشان داد که آنان پای انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند.
وی با اشاره به برخی مسائل اقتصادی از جمله افزایش نقدینگی و کاهش ارزش پول ملی، گفت: هدف اصلی دشمنان ایجاد بحران اقتصادی است، چرا که بحران اقتصادی مقدمه بحران اجتماعی و بحران اجتماعی، مقدمه بحران سیاسی است که نظام سلطه مردم را هدف قرار داده‌است اما نمی‌داند مردم ایران و نظام اسلامی، نظامی که صدها هزار شهید و جانباز و این همه ایثارگری‌ها را در کارنامه خود دارد شکست نخواهد خورد و ما هم باید به وظیفه خود عمل کنیم و بدانیم اولین قدم این است که چهلمین سالگرد صرفاً یک جشن نیست، بلکه یک وضعیت جنگی است که باید با هر امکاناتی که در توان داریم انقلاب اسلامی را معرفی و تبیین کنیم.
 وی سرمنشأ بسیاری از معضلات  فعلی را اختلافات جناحی دانست و تأکید کرد: خواص جمهوری اسلامی ایران باید این فضا را تغییر دهند، به خاطر اختلافات سیاسی  و جناحی برای از میدان به در کردن رقیب مشکلات را بزرگنمایی نکنیم و  دامن نزنیم، در همه‌ دوران تاریخ افراد فاسد در حکومت‌ها و دولت‌ها وجود داشتند حتی در زمان امام علی(ع)، اما این به معنی فاسد بودن کل مجموعه نیست، افراد خدمتگزار و گمنام بسیاری هم وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار