تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 80 تا 90 درصد زیرساخت توسعه استان بعد از تشکیل جمهوری اسلامی ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 29 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی هفتم مهرماه در همایش دست‌اندکاران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دنیا برای نخستین بار تئوری بی‌نظیر جمهوری اسلامی را ارائه داد که هیچ جای دنیا آن را تجربه نکرده و با جمیع مردم حکومتی از نوع اسلامی تشکیل داده و استکبار جهانی متوجه شد که اگر این تئوری اعمال شود، امکان استعمار ایران را ندارد و شروع به مقابله و تخریب ایران کرد زیرا اگر بقیه کشورها از ایران الگو می‌گرفتند نمی‌توانست سیاست استعماری خود را به هدف برساند.
عباسی اضافه کرد: استکبار جهانی با خوی استکباری خود تمام معادن زیرزمینی دنیا را شناسایی کرد و در جاهایی اکتشاف، در جایی تولید و در جایی به مصرف پرداخت که چه بسا در جایی که اکتشاف صورت می‌گرفت در جاهای دیگری آن را مصرف می‌کرد.
وی تاکید کرد: آنان نام ایران را ژاندارم منطقه گذاشتند و در زمانی که ایران روزانه شش میلیون بشکه نفت می‌فروخت و با درآمد آن می‌شد کارهای بسیاری انجام داد، نفت ایران با امضاء سه نفر به فروش می‌رسید که یکی از این افراد سفیر آمریکا بود.
عباسی تصریح کرد: هیچ ابرقدرتی در دنیا هشت سال جنگ را تجربه نکرد آن هم به گونه‌ای که دشمنان قصد ساقط کردن ایران را داشتند.
وی با اشاره به اینکه اگر امروز تجارت، جهانی شده و مرزها برداشته شود آمریکا چیزی برای ارائه ندارد، گفت: 30 درصد تجارت جهانی روی مواد مخدر است و آمریکا با فرستادن بنلادن به افغانستان قصد تصرف این تجارت را داشت و این کشور همواره به دنبال منافع مالی خویش است.
استاندار تاکید کرد: صدها گروه، کانال، روزنامه و تلویزیون از سوی دشمن تلاش می‌کنند تا مردم را از نظام اسلامی ناراضی کنند و در برابر نظام قرار دهد اما از دو موضوع غافل هستند که مردم خودشان نظام اسلامی را تشکیل دادند و دوم اینکه روحیه شهادت طلبی دارند.
وی خاطرنشان کرد: از این پس نیز با حمایت مردم و مدیریت رهبری و تلاش صادقانه در هر سنگری که هستیم باید وظیفه خود را انجام دهیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افراد سودجو در بسیاری از مکان‌ها ممکن است وجود داشته باشند، گفت: منافع مردم در دل جمهوری اسلامی است و این روزها باید عمکرد 40 ساله نظام را به تصویر بکشیم که چه خدماتی ارائه داده و چه موانعی دارد.
در این همایش از کتاب ثمره ایستادگی(مرور اجمالی به برخی از دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی ایران) رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار