تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نباید تمام اختیارات و امکانات در دستگاه‌های دولتی متمرکز شود و باید با تقسیم وظایف میان این سه بخش سه بخش دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی زمینه را برای پیشبرد بهتر امور فراهم کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 27 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد–  به نقل از روابط عمومی استانداری استان اقبال عباسی در نشست با اعضای سازمان نظام مهندسی استان، افزود: نظام مهندسی اگر چه وظایف متعددی دارد اما مهمترین وظیفه آن ارائه طرح و برنامه برای رفع مسائل و مشکلات استان است.
وی ادامه داد: مساله آب یکی از مهمترین مسائل استان است که باید در خصوص بازچرخانی آب، تبیین فرهنگ صحیح مصرف آب و مدیریت فضای سبز سطح استان طرح ارائه شود و در خصوص اجرای آن مطالبه‌گری شود.
عباسی با اشاره به اهمیت نظام مهندسی در ساماندهی به امور عمرانی کشور، تصریح کرد: انتظارات از نظام مهندسی بسیار بالا است و باید از این ظرفیت بیش از پیش بهره گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر واگذاری امور دولت به بخش خصوصی، افزود: جامعه ای به توسعه و آبادانی دست می یابد که بتواند بین سه بخش دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی توازن برقرار کند.
عباسی گفت: نباید تمام اختیارات و امکانات در دستگاه‌های دولتی متمرکز شود و باید با تقسیم وظایف میان این سه بخش زمینه را برای پیشبرد بهتر امور فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار