مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هماهنگی جهت سوخت‌رسانی مناسب به ناوگان عمومی استان در طول مسیر و جلسه آموزشی رانندگان توسط پیلس راه، قبل از اعزام به اربعین حسینی باید مدنظر قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 26 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- صبح امروز کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور اعضا به‌منظور برنامه‌ریزی در راستای اعزام زوار اربعین حسینی در این اداره‌کل تشکیل شد.
احمد جمشیدی در این نشست، به تشریح سیاست‌های کلی کمیته در زمینه مدیریت و ساماندهی زوار اربعین حسینی و وظایف اعضای کمیته حمل و نقل و سوخت پرداخت و گفت: رعایت قوانین و مقررات توسط کلیه شرکت‌های مسافربری و صنوف لازم است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت تردد ایمن ناوگان در مسیرهای منتهی به مرز در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: همه اعضا در حوزه‌های خود بایستی برحفظ حرمت، شأنیت، آبروی نظام و مردم ایران با بکارگیری از ناوگان ایمن و انتقال همه زوار از مرزهای مجاز، تأکید کنند.
وی ادامه داد: اقدامات مقدماتی با هدف تسهیل در تردد و ارتقای خدمات‌دهی به زوار انجام شود و با برگزاری مستمر جلسات این کمیته ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد سال‌های گذشته در زمینه نقل و انتقال زوار اربعین زمینه حضور شایسته زائران هم استانی مرقد امام حسین (ع) در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی سال‌جاری فراهم کنیم.
جمشیدی اظهار داشت: نظارت بر سیستم ناوگان عمومی با تشکیل کمیته‌های نظارتی مشترک از اعضا، نظارت بر موارد ایمنی از دو هفته قبل از اعزام، نظارت بر مراکز معاینه فنی در جهت صدور معاینه فنی صحیح، هماهنگی با مرکز امداد خودرو جهت خدمات‌دهی مناسبت از گذشته، اعلام محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس‌راه به‌صورت عمومی و گسترده به مردم، آماده‌باش دستگاه های عضو کمیته از مورخ 25 مهرماه لغایت 12 آبان ماه سال جاری، هماهنگی جهت سوخت‌رسانی مناسب به ناوگان عمومی استان در طول مسیر و جلسه آموزشی رانندگان توسط پیلس راه قبل از اعزام به اربعین حسینی باید در این ایام مدنظر قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار