رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد از وقوع حریق در کارخانه تولید خوراک دام خبر داد و گفت: آتش در کم‌ترین زمان ممکن مهار شد.
کد خبر: ۶۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 26 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید علیپور از وقوع حریق در کارخانه تولید خوراک دام خبر داد و گفت: این کارخانه در مسیر شهرکرد- فرخشهر واقع شده است که مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرکرد و فرخشهر در لحظات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد با بیان اینکه پنج خودروی اطفای حریق و 10 آتش‌نشان در این عملیات حضور داشتند، ادامه داد: مأموران آش‌‌نشانی از گسترش آتش به انبار و تانکرهای سوخت جلوگیری کردند و آتش در کم‌ترین زمان ممکن مهار شد.
وی با اشاره به اینکه حجم خسارت وارده به کارخانه تولید دام در دست بررسی است، گفت: شواهد موجود در محل حادثه نشان می‌دهد که علت حادثه بالا رفتن حرارت دستگاه مخصوص گرم کردن فرآورده‌های خشک بوده است که منجر به آتش‌سوزی در این کارخانه شده است.
علیپور در پایان افزود: عملیات اطفای حریق این کارخانه 2 ساعت به طول انجامید و مأموران سازمان آتش‌نشانی به‌منظور جلوگیری از شعله‌ور شدن آتش و حصول اطمینان از خاموش شدن کامل حریق در صحنه حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار