تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد گفت: طرح ایستگاه‌های مطالعه مدارس ناحیه 2 شهرکرد در سطح تمام مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد با اختصاص بیش از پنج هزار جلد کتاب در حال انجام است.
کد خبر: ۶۵۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 26 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهیلا کبیری اظهار کرد: به همت انجمن اولیاء و مربیان و مسئولان ادارات آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد، همزمان با آغاز سال تحصیلی طرح ایستگاه مطالعاتی برای مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد رونمایی شد.
وی افزود: این طرح با حضور مسئولان در دبستان شریعتی شهرکرد رونمایی شد و در قالب طرح ایستگاه‌های مطالعه مدارس ناحیه 2 در سطح تمام مدارس آموزش و پرورش ناحیه شهرکرد با اختصاص بیش از پنج هزار جلد کتاب در حال انجام است.
کبیری با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود، اضافه داد: این ایستگاه مطالعاتی جدا از کتابخانه‌ها مدارس است و در راهرو یا حیاط مدارس برای مطالعه دانش‌‎آموزان و اولیا در راستای ترویج بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی با روشی متفاوت قرار می‌گیرد.
وی در ادامه بیان کرد: مجمع اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد یک حرکت خلاقانه و جدید است که برای نخستین بار در کشور و استان توسط اعضای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد شکل گرفته است.
کبیری تصریح کرد: این مجمع با حضور فعالان انجمن با هدف ارتقاء سطح فعالیت‌های انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد تشکیل شده است و اساسنامه مجمع نیز تدوین شده و به وزارت آموزش و پرورش ارسال شد که در صورت تایید وزارتخانه برای سایر ادارات آموزش و پرورش اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: مجمع اولیاء و مربیان ناحیه دو شهرکرد دارای یک شورای مرکزی متشکل از 12 عضو است که کارشناس انجمن اولیاء مربیان و فعالان انجمن اولیاء مدارس برخی از اعضای این شورا هستند.
کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد، بیان کرد: مجمع اولیاء و مربیان ناحیه دو شهرکرد چهار کارگروه شامل امور چندرسانه‌ای، فوق برنامه، برنامه‌ریزی و مشاوره دارد که دیگر اعضای انجمن‌های مدارس، عضو این کارگروه هستند و هر برنامه‌ای که طراحی می‌شود با هدف ارتقاء کمی و کیفی آموزش و پرورشی مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پرورش است.
کبیری با اشاره به برگزاری کلاس‌ کمک‌های اولیه با همکاری جمعیت هلال استان برای 300 نفر از اعضای انجمن‌های اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد، گفت: این طرح از هفته گذشته آغاز شده است و به تمام شرکت‌کنندگان گواهی کمک‌های اولیه از سوی جمعیت هلال احمر داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار