تابناک چهارمحال وبختیاری- ورزش چهارمحال و بختیاری امسال نیز در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۶۵۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 24 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- آیین بدرقه تنها ورزشکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری در حالی امسال در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی حضور خواهد داشت که دوره پیشین نیز دو ورزشکار از این استان در بازی های پاراآسیایی شرکت داشتند.
امسال نسرین فرهادی از چهارمحال و بختیاری به همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در این رقابت ها حضور دارد.
تیم والیبال نشسته بانوان ایران یکی از شانس های مهم قمرمانی در این دوره از رقابت هاست و این تیم یکی از سه تیم برتر جهان محسوب می شود.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان گفت: سهم چهارمحال و بختیاری در مسابقات پاراآسیایی بیش از یک نفر است و این استان در دوره های بعدی سهم بیشتری باید داشته باشد.
حمید علی صمیمی افزود: تمامی ورزشکاران ایرانی حاضر در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از شانس کسب مدال برخوردارند.
به گفته وی، ایران 209 ورزشکار را به بازی های پاراآسیایی 2018اندونزی اعزام می کند ، که تمامی ورزشکاران ایرانی می تواند در رده های اول تا سوم هر رشته قرار گیرند.
رئیس فدراسیون معلولان و جانبازان افزود: کاروان پاراآسیایی ایران روزهای دهم و یازدهم مهرماه در 13 رشته به مسابقات جاکارتا اعزام می شوند.
صمیمی یادآور شد: ایران در برخی از رشته ها از جمله تیراندازی با کمان و والیبال مردن یا دوومیدانی ایرانی همواره صاحب مدال بوده است و در 2018جاکارتا از این عناوین دفاع خواهد کرد.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان با بیان اینکه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران نیز یکی از مدال های این رقابت ها را کسب خواهد کرد ، افزود: انتظار است بانوان والیبالیست ایرانی بتوانند مانند دوره گذشته در جایگاه دومی رقابت ها قرار گیرند.
هم اکنون ورزشکاران معلول و جانباز استان در 13 رشته در بخش مردان و 7 رشته در بخش زنان فعالیت دارند.
در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی 6 نفر از چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که سهم این استان دو مدال نقره در بسکتبال و دوومیدانی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار