مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت مذبوحانه و حمله کور گروهک تروریستی در اهواز نشان از عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۶۵۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 24 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم(ع) استان، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در جمع مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و شهادت عده‌ای مردم بی‌گناه اهواز در حادثه تروریستی،  اظهار کرد: هویت شیعه و فرهنگ عزت و اقتدار مؤمنان همه از عاشورا الهام می‌گیرد.
وی افزود: عاشورا و کربلا در حصار زمان و مکان متوقف نمی‌شود و هر سال سرزمین جدیدی از قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر می‌‎کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: دفاع مقدس فقط یک واقعه تاریخی نبود، بلکه نمایش اراده، ظرفیت و استعداد یک ملت بود و نشان داد ملت ایران تهدیدناپذیر، تسلیم ناپذیر و ذلت ناپذیر است و از هیمنه ظاهری دشمنان هم هیچ هراسی ندارد.
وی اضافه کرد: امروز بحمدالله ملت ایران و در همه عرصه های علمی، فناوری‌های نوین هسته‌ای، موشکی، پهبادها، ایجاد پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و ... پیشرفت چشمگیری داشته است. همه اینها نشان از قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، گفت: امروز مدیریت بلامنازع ایران در منطقه یک واقعیت انکارناپذیر است. دشمن نگران قدرت توقف ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است. اگر دشمن نگران قدرت ایران اسلامی نبود؛ چرا برای مهار این قدرت این همه تلاش می‌کند؟
حجت الاسلام سرافراز گفت: ملت ایران بحمدالله راه خود را انتخاب کرده و با تدابیر حکیمانه ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب، امید تمام مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.
وی ادامه داد: ما امروز سرو قامت‌تر از همیشه ایستاده‌ایم و توطئه دشمنان و مستکبران را به خودشان برمی‌‎گردانیم؛ عزت روز افزون ما در گرو اقتدا به امام حسین (ع) و ادامه راه مقاومت و جهاد است.
این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، تصریح کرد: حرکت مذبوحانه و حمله کور گروهک تروریستی نشان از عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
وی، تصریح کرد: سپاهیان اسلام قطعاً جواب محکم و قاطعی به بانیان این جنایت خواهند داد و حامیان این گروه‌های تروریستی نیز باید پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار