در نیمه اول سال صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از حضور هشت میلیون مسافر طی 6 ماهه نخست سال جاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از این تعداد چهار هزار و 700 نفر گردشگر خارجی بودند.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 23 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حیدر صادقی از حضور هشت میلیون مسافر طی 6 ماهه نخست سال جاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت 780 هزار نفر شب اقامت مسافران طی این مدت در استان، افزود: با میانگین بازدید سه تا چهار جاذبه گردشگری توسط هر مسافر در مدت زمان اقامت، حدود سه میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان انجام شده است.
وی اضافه کرد: محور گردشگری زاینده‌رود، مناطق طبیعی شهرستان کوهرنگ و جاذبه‌های گردشگری شهرستان کوهرنگ به ترتیب بیشترین بازدید مسافران را داشتند.
صادقی با بیان ورود چهار هزار و 700 نفر گردشگر خارجی به چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال جاری، ادامه داد: 60 درصد این گردشگران از کشورهای اروپایی و مابقی از کشورهای آسیایی مثل چین و ترکیه بودند.
 معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: اکثر مسافران خارجی سفر یک روزه از اصفهان به استان دارند و محل اقامتشان استان همجوار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار