دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر:
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر گفت: امسال برای هفته دفاع مقدس اجرای ۱۰۰ برنامه در نظر گرفته شده که حدود ۲۰ تا ۳۰ برنامه محوری هستند.
کد خبر: ۶۵۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 22 September 2018

سرهنگ ثامر چنعانی در خصوصی برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف با موضوعیت دفاع مقدس از سوی اقشار مختلف در خرمشهر برگزار می شود که ۲۰ تا ۳۰ برنامه محوری هستند و با تجمع بزرگ نیروهای مسلح آغاز می شود.

وی افزود: تجمع بزرگ نیروهای مسلح در بعد از ظهر نخستین روز از هفته دفاع مقدس در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر از نواختن زنگ مقاومت و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده است در طول هفته دفاع مقدس دو برنامه مهم دانش آموزی برگزار شود که شامل برگزاری مسابقه در قالب جشنواره خاطرات ماندگار ویژه دانش آموزان و دوم برگزاری مسابقه کتابخوانی مقاومت ویژه قشر جوان است.

چنعانی همچنین از ساخت و نصب تابلو نقش ۷۰۰ رزمنده خرمشهری در سومین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: جنس این تابلو از آلومینیوم است که طرح ۷۰۰ رزمنده خرمشهری که برخی از آنها به شهادت رسیده اند روی آن طراحی شده است. برای ساخت آن ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده و قرار است در موزه دفاع مفدس خرمشهر نصب شود.

تقدیر از روحانیون و اصناف نقش آفرین در دوران مقدس دیگر برنامه ای بود که توسط دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر تشریح شد. وی در این خصوص توضیح داد: همایش روحانیت در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه خرمشهر برگزار می شود و در ۱۱ صبح همین روز هم قرار است در اتاق بازرگانی خرمشهر طی مراسم دیگری از اصناف و بازاریانی که در دوران دفاع مقدس در بخش پشتیبانی نقش آفرین بودند تجلیل شود.

چنعانی به برگزاری یادواره شهید جهان آرا و پنج فرمانده شهید خرمشهری در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: قرار است یادواره ای برای فرماندهان شهید خرمشهر صبح روز هفتم مهر در سینما نخل خرمشهر برگزار شود که در طول این مراسم از دو کتاب دفاع مقدسی نیز رونمایی خواهد شد.

کلنگ زنی ساختمان اتاق اصناف، برگزاری نشست هم اندیشی شاعران و نویسندگان و تجمع زنان زینبی همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی بود که دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر از برگزاری آنها در طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار