تابناک چهارمحال وبختیاری- پیکر پدر شهیدان علی اصغر ، جمشید و محمدعلی اعتدالپور روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرکرد تشییع، سپس در قطعه صالحین این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۵۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 18 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تشییع پدر شهیدان اعتدالپور گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر امت او نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام اظهار داشت: ارج نهادن به خانواده شهدا، موجب زنده نگهداشتن ارزش های شهیدان در جامعه می شود و در نتیجه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه را در بر خواهد داشت.
وی، خانواده شهدا را چشم و چراغ جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده شهداء تربیت یافتگان مکتب کربلا هستند که صبر و استقامت را از قیام عاشورای حسینی الگو گرفته اند.
مرحوم «عوضعلی اعتدالپور دهکردی» متولد 1303 روز دوشنبه دارفانی را وداع گفت.
علی اصغر ، جمشید و محمدعلی اعتدالپور فرزندان آن مرحوم در سالهای 1362در عملیات خیبر و 1365در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده بودند.
مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدان اعتدالپور روز سه شنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و قشرهای مختلف مردم از میدان انقلاب به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری در طول 8 سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار