رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- حجت‌الاسلام صالحی گفت: با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بروجن، از هیئت‌های مذهبی شهر ها و روستای این شهرستان باهدف نظارت و تعامل بیشتر با هیئت‌ها، بازدید می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 18 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وبه نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، با اعلام این خبر گفت: با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، ائمه جماعات و شورای شهرها و دهیاری ها، از هیئت‌های مذهبی در شهرها و روستای این شهرستان در دهه اول محرم بازدید می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این بازدیدها از اول محرم آغازشده و تا زمان برگزاری برنامه‌های ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت.
وی بازدید از روند فعالیت‌های فرهنگی هیئت در ایام شهادت امام حسین (ع)، بررسی مسائل و مشکلات، بررسی آسیب‌های موجود در هیئتت مذهبی، ارزیابی هیئت‌ها، تعامل بیشتر با هیئت‌های مذهبی و عزاداری سرو سالار شهیدان را از مهم‌ترین اهداف این برنامه عنوان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در جریان این بازدید گفت: حضور در محافل عزاداری اهل‌بیت (ع) و مشاهده جوانان و ارادتمندان موجب می‌شود تا برای خدمت بهتر و بیشتر انگیزه پیدا کنیم.
وی اقامه نماز جماعت، بیان احکام، آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه موضوع طلاق، مواد مخدر، احتکار، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بیان ترویج سبک زندگی اسلامی و اهمیت مقابله باسبک زندگی غربی، بیان سیره عملی و فضایل اهل‌بیت به‌ویژه امام حسین (ع) ویارانش و دیگر برنامه‌های فرهنگی قرآنی را از برنامه‌های تبلیغی روحانیون در ایام محرم برشمرد.
گفتنی است، در شهرستان بروجن ۲۵۹ هیئت مذهبی ثبت‌شده ودر حال ثبت وجود داردکه فعالیت مذهبی را درایام سال انجام می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار