با کمک سپاه چهارمحال و بختیاری صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری از اهدا 6میلیارد ریال (600میلیون تومان) نوشت افزار و لباس به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 18 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) حدود 3 هزار و 500بسته نوشت افزار (لوازم التحریر) و لباس، در بین دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یکی از مأموریت های ابلاغی در ارتباط با رزمایش سپاهیان محمد رسول الله که از 9 شهریورماه، با اعزام گروه های جهادی به نقاط مختلف اجرایی شده است، رسیدگی به محرومین جامعه است.
سردار پاسدار علی محمد اکبری افزود: در این راستا، با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و خیرین استان، یک هزار بسته لوازم التحریر به مناسب آغاز سال تحصیلی مدارس، برای دانش آموزان نیازمند فراهم شد، که با توجه به شناسایی نیازمندان از سوی کمیته امداد و آموزش و پرورش، این بسته ها از طریق نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تحویل دانش آموزان نیاز شد.
وی گفت : 2 هزار و 500 بسته دیگر از نیازمندی های روزمره مردم و الباس مورد نیاز دانش آموزان به شهرستان های 9گانه استان ارسال می شود.
به گفته وی، این بسته ها شامل مواد غذایی، پوشاک، کفش، فرش، پتو، مواد شوینده است.
سردار اکبری، ارزش ریالی محموله ارسالی به شهرستان های استان را حدود 6میلیارد ریال (600میلیون تومان) عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه کشور، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و خیرین استان تامین شده است.
استان چهارمحال و بختیاری بیش از 192 هزار دانش آموز و یکهزار و 654 مترمربع فضای آموزشی و 8 هزار و 617 کلاس درس دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار