تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 7 هزار و 394 طرح از سوی متقاضیان استان برای دریافت تسهیلات روستایی، عشایری در سامانه کارا ثبت شد.
کد خبر: ۶۵۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 17 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ الله فاضلی افزود: از این تعداد 3 هزار و 371 طرح در حوزه کشاورزی، 2 هزار و 340 طرح در بخش صنعت، یک هزار و 236 نفر در بخش گردشگری، 680 نفر در حوزه عشایری و مابقی در سایر حوزه ها متقاضی دریافت تسهیلات هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد، 3 هزار و 615 طرح از سوی کمیته های مربوطه بررسی و 207 طرح به ارزش 6 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.
فاضلی، سهم استان در تسهیلات عشایری، روستایی را 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 350 میلیارد ریال از سوی بانک ها جذب شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد : 4 بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و کارآفرینی امید، عامل پرداخت تسهیلات روستایی، عشایری در استان هستند که تاکنون بطور میانگین 12 درصد اعتبارات ابلاغی را جذب کرده اند.
براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در بهار امسال 22.8 درصد اعلام شد که با 4 درصد اختلاف با کرمانشاه، این استان همچنان رتبه نخست بیکاری کشور را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار