تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: شرور سابقه دار که با قمه به مردم و ماموران حمله ور شده بود، زمینگیر و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 17 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید روح الله موسوی با اعلام این خبر افزود: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر قصد یک شرور برای ایجاد درگیری با مردم و برهم زدن نظم عمومی در شهرکرد، این فرد را با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری احضار کردند و پس از توجیه ، وی متعهد شد از هرگونه اقدام مجرمانه و شرارت آمیز خودداری کند.
وی اظهار داشت: این فرد شرور برخلاف تعهد انجام شده خود، هنگام برگزاری مراسم عزاداری و ازدحام جمعیت، با در دست داشتن یک قبضه قمه به طرف مردم و ماموران حاضر در محل حمله ور شد.
به گفته وی ، پلیس برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار ، ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح ، اقدام به شلیک هوایی کرد.
موسوی افزود: ماموران با توجه به اینکه فرد شرور به هشدارهای پی در پی آنها توجهی نکرد، به ناچار وی را از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از دستگیری وی را به بیمارستان منتقل کردند.
به گفته وی، ماموران با بررسی انجام شده دریافتند متهم دارای 47 فقره سابقه شرارت است که از آن جمله می توان به مشارکت داشتن وی در آتش سوزی زندان شهرکرد در سال 1394 اشاره کرد.
موسوی ، در پایان با اشاره به اظهار رضایت مردم از اقدام مقتدرانه و به موقع پلیس، تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان نظم و آرامش مردم قاطعانه برخورد می کند.
براساس اعلام فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری برخورد با اشرار و دستگیری آنها در سال گذشته و امسال بیش از 100 درصد رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار