استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای توانمندی زنان از مهمترین اهداف در چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 16 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتقای توانمندی زنان از مهمترین اهداف در چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: نقش زنان در توسعه استان و کشور غیر قابل انکار است.
وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری را زنان تشکیل می دهند، بیان کرد: نقش زنان در توسعه بخش های مختلف موجب توسعه استان شده است.
زمینه نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف فراهم شود
وی با اشاره به اینکه زنان توانمندی های بالایی دارند، بیان کرد: زمینه نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف باید فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید به زنان در خانواده و جامعه توجه کنند تا زمینه موفقیت زنان در عرصه های مختلف فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد، بیان کرد: باید زمینه توسعه ظرفیت ها و پتانسیل ها در این استان فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارتقای بخش های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت در این استان ضروری است.
وی بیان کرد: توسعه مشاغل خانگی در این استان زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بخش گردشگری از ظرفیت های مهم در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که جذب سرمایه گذار در این بخش ضروری است.
فراهم آوردن مشوق های سرمایه گذاری در این استان ضروری است
وی بیان کرد: ارتقای زیر ساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ورود مسافر و گردشگر در استان چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است و باید تلاش کرد خدمات گردشگری در این استان افزایش یابد تا رضایت مندی مسافران افزایش یابد.
وی گفت: فراهم آوردن مشوق های سرمایه گذاری در این استان ضروری است و باید تلاش کرد که ورود سرمایه گذار به این استان افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار