رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن؛ از اعزام ۱50 نفر مبلغ و مبلغه در ماه محرم 1440 در شهرستان بروجن خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 16 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: در ایام محرم امسال  150 نفر مُبلغ و مبلغه اعم از روحانیون مستقر و خود استقرار، طرح هجرت، بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم، مشهد، اصفهان و دفاتر مراجع، در شهرها، بخش‌ها و روستاها این شهرستان به فعالیت تبلیغی می‌پردازند و مردم را با کلام و معارف اهل‌بیت (ع) آشنا می‌کنند.
حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: از تعداد ۱50 نفر مبلغ و مبلغه، ۱۱۱ برادر 39 نفر خواهر هستند که راهی مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان بروجن شده‌اند و به امر تبلیغ مشغول می‌باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، اقامه نماز جماعت، بیان احکام، آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه موضوع طلاق، مواد مخدر، احتکار، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بیان ترویج سبک زندگی اسلامی و اهمیت مقابله باسبک زندگی غربی، بیان سیره عملی و فضایل اهل‌بیت به‌ویژه امام حسین (ع) ویارانش، از برنامه‌های تبلیغی روحانیون در ایام محرم برشمرد.
 وی ادامه داد: احیای امربه‌معروف ونهی از منکر، حجاب و عفاف، دوری از باورهای نادرست در کنار ترویج فرهنگ کار و تلاش، اقتصاد مقاومتی، ترویج سیره اهل‌بیت (ع) و معارف الهی تعاون و همکاری در جشن عاطفه‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را از عمده فعالیت‌های مبلغین اعزامی عنوان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن درباره نحوه اعزام مبلغین گفت: با درخواست و اعلام نیاز دهیاری‌ها، هیئت‌امنا و هیئت‌های مذهبی مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه، روحانیون به شهرها و روستاها این شهرستان اعزام می‌شوند.
حجت‌الاسلام صالحی افزود: مشکل عمده‌ی اعزام مبلغ در این شهرستان، مشکل مکان استقرار در روستاهایی است که فاقد خانه عالم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار